FAQ - CETATEAN

întrebări frecvente

 

Găsiți mai jos o selecție a celor mai frecvente întrebări.

Vom imbunătăți continuu această listă pentru a elimina toate neclaritățile în utilizare. 

FAQ – Cetatean

Întrebări frecvente

Înregistrare și autentificare

Cum mă înregistrez? Este Înregistrarea necesară?

Înregistrarea cetățeanului este necesară doar dacă se dorește autentificarea cu ajutorul numelui de utilizator și al parolei. În cazul în care autentificarea se va face cu ajutorul contului de google sau de facebook, atunci înregistrarea nu este necesară. La prima accesare a platormei, un minim de informații de profil vor fi solicitate. Acceptarea termenilor și condițiilor este de asemeni necesară.

cum mă autentific?

Autentificarea se va face în trei moduri diferite: google, facebook, sau pe baza unui nume de utilizator și parola. În cazul aplicației mobile, autentificarea se va putea face doar folosind contul de Facebook sau pe baza unui nume de utilizator și parola.

Selectare furnizor și serviciu

Cum identific un furnizor de servicii?

Implicit, aplicația va furniza lista de furnizori de servicii din apropierea dumneavoastră, pe o rază de 20 de km. Furnizorii pot fi sortați după distanță față de locația curent selectată sau după scorul dat de alți cetățeni pentru respectivul furnizor. Afișarea furnizorilor poate fi facuta ca listă sau îi puteți vizualiza pe hartă.

cum aleg tipul de serviciu dorit? Cum creez un caz nou?

Odată selectat un furnizor, aplicația va afișa lista cu seviciile care pot fi efectuate de către respectivul furnizor. Pentru inițierea interacțiunii cu un furnizor în vederea efectuării unui serviciu, va fi necesară acceptarea termenilor și condițiilor pentru respectivul serviciu selectat.

Derularea interacțiunii cu liber profesionistul

Cum inițiez o solicitare?

La crearea unei solicitări pentru efectuarea unui serviciu, aplicația va calcula și afișa lista de documente necesare. Veți putea atașa documente de pe disc, în format pdf, fotografii ale documentelor originale sau veti putea folosi o aplicație de scanare direct de pe telefonul mobil. Odata îndeplinite condițiile minime, setul de documente va putea fi trimis către furnizor pentru evaluare.

cum trimit solicitări?

După introducerea datelor solicitate și atașarea documentelor doveditoare, cetățeanul va trimite solicitarea către furnizorul de servicii. Trimiterea solicitării se va efectua dupa validarea de către sistem a pachetului de documente.

Cum atasez documente?

Orice solicitare pe care o veți iniția va necesita atașarea de documente doveditoare. Veți putea atașa documente de pe disc, în format pdf, fotografii ale documentelor originale sau veti putea folosi o aplicație de scanare direct de pe telefonul mobil.

cum intru în posesia documentelor finale?

În cazul notarilor, dar nu numai, cetățeanul trebuie să aibă întâlniri fizice cu furnizorul de servicii pentru a oferi documentele doveditoare spre verificare sau pentru ridicarea documentelor urmare a efectuării serviciilor. Aplicația oferă suport pentru programări, iar calendarele liber profesioniștilor vor fi disponibile direct cetățenilor.

<p class="footer-text">TOATE DREPTURILE REZERVATE <script type="text/JavaScript">document.write(new Date().getFullYear())</script><!-- [et_pb_line_break_holder] -->| <a href="https://www.asigno.ro/termeni-si-conditii/" class="footer-text">Termeni și condiții</a></p> <p class="footer-text" style="color:#FFF"><br />Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României. <br /> Pentru informații detaliate despre celelate programe cofinanțate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitați <a href="https://www.fonduri-ue.ro" target="_blank">www.fonduri-ue.ro</a></p>